donderdag 26 januari 2012

Even een vraagje

Heeft iemand van mijn volgers (of trouwe lezers) ervaring met Hardanger.
Ik zit momenteel in mijn handwerkperiode, deels omdat de inspiratie voor de kaartjes wat zoek is, en deels omdat ik kan borduren in de zetel en niet heel de tijd op een stoel moet zitten dan.

Ik zou heel graag aan een hardangerwerkje beginnen maar durf het niet echt goed, zonde van de stof als ik me eens zou misknippen.....

Mijn man zegt dat ik oud aan het worden ben, hahaha
maar ik vind het gewoon gezellig zo'n handwerkjes!
Lees graag jullie reacties

Groetjes
Mireille

3 opmerkingen:

  1. Hallo Mireille.

    Ik kan je helaas niet helpen.
    Ik weet niet eens wat een hardangerwerkje is.
    Sorry.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan je ook niet helpen heb hier nog nooit
    van gehoord, sorry

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mireille, helaas kan ik je ook niet helpen, ook ik vind het eng om dit soort dingen te doen. Maar het is wel super mooi.
    Vorig jaar op de handwerkbeurs heb ik iemand ontmoet van Peddles. Zij hebben starters pakketjes, niet heel erg duur. MIsschien is dat iets voor je? www.peddles.nl.
    Veel plezier met je zoektocht!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen